resultaten & ervaringen

Angela

Het is een kunst om iemand zowel op een opbouwende manier kritiek te geven om hiermee aan de slag te kunnen en tegelijkertijd positieve energie te brengen. Judith heeft dit, kan niet anders zeggen dat ze een topcoach is!

dafne

Judith is een realistische coach die naar het totaalplaatje kijkt. Niet alleen naar je resultaten maar ook hoe je je voelt, hoe het gaat en wat het met je doet. Dit is namelijk ook super belangrijk om postief te blijven en het vol te kunnen blijven houden.

Mandy

Ik besloot om mee te doen aan Ready For Summer, omdat het mij een uitdaging leek om te kijken hoe mijn lichaam zou transformeren als ik het eetschema zou volgen. Sporten deed ik al zo’n 5 keer in de week.. Alleen voor zoveel sport zag ik er niet perse atletisch uit. Het eetschema is heel gevarieerd en makkelijk vol te houden, alleen je moet er wel de tijd voor nemen om de gevarieerde boodschapjes te halen en te maken. Dit is altijd erg leuk, maar met mijn onregelmatige diensten was dit soms lastig en verving ik af en toe bepaalde gerechten door iets makkelijks wat ongeveer dezelfde calorieën en voedingswaarde bevatte. Ik had een calorieënteller gedownload op mijn telefoon, zo kun je op een makkelijke manier zien hoeveel calorieën je binnen krijgt. Na 8 weken ben ik 4.7 kg afgevallen, 3 procent vet en 14 cm kwijt Ik ben super trots op het resultaat.

roos

Judith’s Summer guide is echt super! Ik zelf ben niet gaan sporten en gezond eten om af te vallen, maar om aan te komen. Dit lukte niet door gewoon heel veel te eten dus ben een paar jaar geleden gaan sporten en aankomen lukt wel in spiermassa. Dit betekent wel dat ik meer calorieën binnen krijg dan verbrand in plaats van andersom, dit doe ik met het soort recepten en oefeningen die in de summer guide staan. Ik wissel ze af met mijn eigen oefeningen, vooral power yoga. Het vult elkaar perfect aan! Als soms mijn motivatie tot mijn dagelijkse workout wat weg is gebruik ik de schommel om het leuker te maken zoals je kunt zien op de foto 🙂 De recepten zijn echt super voor de zomer, heel veel variatie! Vooral de havermout variaties ben ik erg blij mee omdat ik elke dag ontbijt met havermout en mijn eigen recept een beetje saai begon te vinden. Van deze recepten krijg ik zelf meer zin om ze te maken en dat is een goed teken. Ik ben ook erg benieuwd naar een eventuele winter guide 😉 Echt een goede verzameling van gezond eten en sporten, een leuk succes!

kim

Poeh, waar zal ik beginnen.. net zoals ieder ander ben ik gek op chocola en dat lust ik echt wel iedere dag. Ik heb altijd op mijn gewicht moeten letten, ook i.v.m met mijn darmen (raar praatje maar true story!). Toen ik op een dag (ongeveer 5 jaar geleden) een foto van mijzelf zag dacht ik ho! Ho! Dat kan echt niet! Sindsdien train ik 2 tot 3 keer in de week en daarnaast wandel ik flink wat kilometers af en laat ik alcohol staan! Dit ging super goed op eigen kracht! Toen ik ging samen wonen vorig jaar raakte ik de balans even kwijt, lekker op de bank een chippie eten, je kent dit wel. Ik zag toch weer wat kilo’s erbij.. toen ben ik begonnen met de summer guide van Judith en dit gaat super goed! Ik ben weer wat kilo’s kwijt en heb de balans weer terug. Ik heb veel gehad aan de variatie en nieuwe sport oefeningen! En wat ook super fijn is, is dat ik nooit meer last heb van mijn buik en zelfs geen medicijnen meer nodig heb! En ja tuurlijk neem ik dat chocolaatje af en toe! Ik ben zeker niet perfect haha! Maar ik blijf in balans en voel me goed! Judith, bedankt! Liefs kim

sonja

Ik wilde al geruime tijd wat kilo’s kwijt. De eerste paar kilo’s gingen er makkelijk vanaf, maar daarna bleef ik hangen op 69 kilo. Eind januari ben ik begonnen met het 4 weken voedingsplan van Love 2B Fit. Ik ken Judith van de sportschool en ik had haar een berichtje gestuurd, met de vraag wat voor mij het beste zou zijn. Zij adviseerde mij het 4 weken voedingsplan en ik ben hier direct mee begonnen. In plaats van bijna elke dag het standaard menu, ben ik gevarieerd gaan eten en wat heeft dit mijn lichaam doen veranderen! In totaal ben ik met het voedingsplan 4 kilo afgevallen, maar vooral qua omvang ben ik behoorlijk wat centimeters kwijt. Ik ben nu tevreden over mijn gewicht, voel mijzelf gezond en zit weer lekker in mijn vel! Judith bedankt!!

Vind de balans tussen genieten en gezond leven

amanda

Judith is super eerlijk en kan je goed laten relativeren. Ze stelt de goede vragen zodat je eerlijk naar jezelf en je gedrag kunt kijken. Ook als je op sommige momenten juist te streng voor jezelf bent, en je wat aardiger mag zijn. Of juist strenger mag zijn om je doelen te kunnen behalen. Goede coach!

ilse

Judith is een fijne coach. Ze legt goed uit waarom bepaalde dingen goed of minder goed voor mij zijn zonder dat ik het gevoel krijg dat ze mij veroordeeld. Ik durf eerlijk tegenover haar te zijn.

kelly

8 maanden geleden ben ik bevallen van onze grote trots Enzo. De eerste maanden van zijn leven, zat ik op een grote blauwe wolk en dacht ik weinig aan (goed) zorgen voor mezelf. Eten en drinken deed ik onbewust en wanneer mijn nieuwe drukke leven dat toeliet. Toen we steeds meer een ritme hadden gevonden en ik weer met mijn voeten op de grond landde, verbreedde ik mijn horizon weer. Ik kon het nu echt niet meer ontkennen; mijn gewicht, waar ik al mijn hele leven mee worstel, liep echt teveel op. Omdat ik al veel verschillende diëten geprobeerd heb; de ene met succes, de ander met minder succes. Wist ik dat een kort maar streng dieet me niet zou helpen. Het afvallen zou me zeker lukken, maar de kilo’s zouden er erna ook zo weer aan zitten (plus een paar bonuskilo’s) Nee, deze keer moet het anders. Ik wil mijn levensstijl aanpassen, een balans tussen gezonde voeding en beweging met ruimte voor uitspattingen. Judith ken ik al langer en zodoende had ik haar als vriend op Facebook. Ik zag de goede resultaten die klanten bij haar boekten, de recepten en de trainingen die ze vol enthousiasme deelt. Toen ik me verdiepte in haar werkwijze, sprak dat me aan. Ik besloot te beginnen met het 4 weken plan, om vanuit daar te kijken hoe het beviel en of ik verder wilde. Dapper begon ik eind november met het voedings en trainingsplan. De dagmenu’s spraken me aan en ook de recepten uit het receptenboekje bleken heerlijk te smaken. Ik had en heb geen honger en geen snaai buien. De weegschaal gaf na 4 weken al 6 kilo minder aan! Ook met de feestdagen gaven de menu’s me houvast om verantwoord te genieten. Nu ga ik vol vertrouwen en enthousiasme beginnen met het 12 weken plan. Hopelijk net zo’n succes!

Jacqueline

Ik begon met 87 kg en dacht zo een 10 kg af te vallen, omdat ik diëten moeilijk vol kan houden zag ik er natuurlijk wel een beetje tegen op. Maar toen ik eenmaal begon kwam ik erachter dat het helemaal niet streng diëten is maar gewoon ‘anders’ eten en ook nog eens makkelijk en lekker. In het weekeind is er gewoon ruimte voor lekker uit eten en een wijntje wat ik natuurlijk heel fijn vind! We zijn samen gaan hardlopen en houden dit nog steeds 3 x in de week vol! Toen ik 10 kg kwijt was was ik natuurlijk super trots maar omdat ik dit zo goed vol kan houden ben ik door gegaan en inmiddels bijna 20kg kwijt!! Ik voel me fit en gezond en slaap veel beter als voorheen ook zijn mijn haren en nagels gezonder! Nu ben ik aardig op mijn streef gewicht maar omdat ik in oktober een geweldige reis ga maken heb ik besloten dat er nog 5 kg af mag om helemaal bikini klaar te zijn!! Dus wil je wat kilo’s kwijt en net als ik niet in voor strenge diëten met een honger gevoel?? Ik raad absoluut Love 2B Fit aan!

Martiene

Ik ben al een paar jaar bezig met mijn gewicht/lichaam,en in deze jaren ben ik al aardig wat kilo’s kwijtgeraakt. Naast dat ik op me eten lette sportte ik ook 2 a 3x in de week. Toen ik eenmaal op mijn streefgewicht zat werd ik een beetje nonchalant, en at ik alles wat ik lekker vond. En langzamerhand slopen er weer wat kilootjes bij. Zoals veel mensen ben ik 2017 begonnen met mezelf te wegen.. en oei dat deed wel ff zeer, dus het was tijd om het roer om te gooien. Ik volg Judith al een tijdje op facebook en Instagram, en zag elke x van die heerlijke recepten voorbij komen, dus besloot ik haar te contacten. Toen ik het 4 weken voedingsplan binnen kreeg was ik meteen enthousiast, ik mocht zoveel meer eten en ook zo lekker. Naast het voedingsplan ben ik ook weer 3 x per week gaan sporten en thuis grond oefeningen gaan doen. Binnen 2 weken was er al 3 kilo af, ik heb mezelf niet gemeten maar wel een voor en na foto gemaakt en het resultaat is er. Niet alleen mijn lichaam veranderd aam de buitenkant ook de binnenkant voelt veel energieker. Daarnaast geeft dat gelijk een boost aan mijn zelfvertrouwen. Nu ik weer zo lekker bezig ben wil ik zeker doorzetten en ben ik heel erg benieuwd naar het 12 weken schema. Het Love2bfit voedingsprogramma is een heel gevarieerd en super lekker voedingsschema, zeker een aanrader!! Groetjes Martiene

Mariëlle

Bij het op zoek gaan naar gezonde recepten kwam ik Love 2bfit tegen. Het sprak mij gelijk aan daar het meteen een compleet pakket is (recepten, voedingsplan etc), waarbij veel variatie is en je “normale” dingen eet. Ik wil graag in balans blijven en aangezien lekker eten en een kantoorbaan niet echt samengaan.. Als ik dan tegelijk nog wat kon afvallen, dan zou dat mooi meegenomen zijn. Tijdens het volgen van het voedingsplan was ik elke keer weer benieuwd wat er de volgende dag op het menu stond. De mugcake als ontbijt is een groot favoriet! Ondanks dat ik niet zo’n sporter ben, ben ik toch mooi een aantal kilo kwijt en blijft dit zo. Ik ben nu al nieuwsgierig naar een eventueel vervolgplan!